Biedronka spamuje Lidlem, a Lidl Biedronką
Początkowo rywalizacja Biedronki z Lidlem mogła śmieszyć, ale na swój sposób być niejako ciekawa. Wszystko jednak ma swój kres, umiar, a i też trzeba wiedzieć kiedy w końcu skończyć daną ”kampanie”. W obu firmach jednak odbywa się pewna ”dziecinada”, bo trudno to nazwać inaczej. A przecież mówimy tutaj o dwóch kluczowych sklepach w Polsce!
Wszelkiego rodzaju akcje powinny być prowadzone zatem z wyczuciem, pewną elegancją i co najważniejsze – profesjonalnie. Biedronka i Lidl jednak całkowicie już zapomniały o tym, aby zachować jakikolwiek umiar. Wydaje się, że gdyby mogły to po prostu poszłyby jeszcze grubiej, jeżeli chodzi o zwracanie uwagi, gdzie taniej, gdzie drożej i ile co kosztuje u kogo.
UOKiK powinien wreszcie zaorać tę medialną wojenkę między Lidlem a Biedronką, to się robi coraz bardziej żałosne. pic.twitter.com/2pcXdBkFED
— Mikołaj Murczkiewicz 🇵🇱🏳️🌈🇦🇲 (@hayastanboi) February 4, 2024
Kilkanaście godzin temu posiadacze karty Moja Biedronka, otrzymali ”dziwne” SMS-y z informacjami jak to fajnie i tanio jest w Biedronce. To już kolejny etap tej śmiesznej wojny cenowej, który okazał się strzałem w stopę. Akcja jest szeroko wyśmiewana w internecie i można powiedzieć wprost – już to wszystko dawno dobiło do dna, ale niektórzy ryją głębiej.
Dajce klientom żyć!
Biedronka jest dzisiaj bardzo zła na Lidla. pic.twitter.com/s5zZ9RLqOq
— donald.pl (@donald_PL_) February 4, 2024
Cała ta otoczka związana z Biedronką i Lidlem jest już męcząca dla odbiorców. Jednego dnia można usłyszeć, że dane badania pokazują, że w Biedronce jest taniej. Drugiego dnia przychodzi informacja, że inne badania pokazują, że to jednak w Lidlu jest taniej. I tak na okrągło, dzień po dniu, z coraz większej ilości przekaźników medialnych.
Może czas, aby w końcu ktoś zrozumiał, że klienci nie chcą otrzymywać tego typu wiadomości. Chcą po prostu poznać cenę danego produktu, najlepiej w promocji. A jeżeli będą chcieli sobie porównać ją z innymi sklepami, to po prostu zrobią to sami. Nie trzeba się ośmieszać w imię dobra dla klienta.