Biedronka znów nie ma topowego produktu. Klienci od razu zauważyli jego brak na półkach

Wielbicie chipsów zauważyli, że od pewnego czasu Biedronka nie ma już w swojej ofercie Lay`sów. Okazuje się, że nie jest to przypadek, a po raz kolejny obie strony nie dogadały się do co kwestii umowy. Temat jest dobrze znany, bowiem identycznie sytuacja wyglądała w 2022 roku, a więc całkiem niedawno. Sytuacja się powtarza i nie wiadomo, jak długo potrwa.

Biedronka znów nie ma topowego produktu. Klienci od razu zauważyli jego brak na półkach
Podaj dalej

Biedronka wycofała z oferty chipsy Lay`s

Popularna sieć dyskontów przyznaje, że obecnie prowadzone są rozmowy w kwestii ustalenia warunków współpracy z PepsiCo. Kluczowe jest oczywiście ustalenie kwestii cenowych, ale życie pokazuje, że nie jest to tak proste zadanie. Początkowo mogło się wydawać, że produktów tylko przez chwile nie ma na sklepowych pułkach, ale sytuacja ta trwa już od dobrych kilku tygodni.

”Do czasu zakończenia trwających negocjacji pomiędzy siecią Biedronka a PepsiCo nie komentujemy ich wyniku. Obecnie prowadzone są rozmowy dotyczące warunków handlowych współpracy” – informuje Biedronka dla PortalSpozywyczy.pl. Niemal identyczną odpowiedź w tej sprawie przekazało PepsiCo.

chipsy
fot. freepik

Z nieoficjalnych informacji wynika, że cena Ley`sów jest, bądź byłaby, zbyt wygórowana, jeżeli miałaby zagościć na nowo na pułkach w Biedronce. Dyskont chce tego uniknąć i zgodnie ze swoją linią zamierza oferować produkty wyłącznie w najlepszych cenach. I tutaj właśnie jest nić nieporozumienia, gdzie ciężko znaleźć wspólny mianownik.

Biedronka ma w swojej ofercie inne chipsy i na pewno nie można powiedzieć, że dla niej to duży problem. Z punktu biznesowego to PepsiCo bardziej powinno zależeć na tym, aby ich produkt był oferowany w jednej z największej sieci sklepów w Polsce.

Carrefour także ma ”problem” z Ley`s

Amerykański gigant, który potrafi zachęcić do sprzedaży swojego produktu nawet Messiego, ostatnio nie ma łatwego życia w Europie. Również Carrefour wycofał we Francji wszystkie produkty oferowane przez PepsiCo. Powód? Jak napisano w oświadczeniu – sieć nie zgadza się na tak rażące podwyżki cen produktów.

Efekty tego mają być widoczne również w Polsce. Z oficjalnych wypowiedzi wynika, że nasz Carrefour ma również ograniczyć współprace na rynku z PepsiCo.

Przeczytaj również