"Wojna" Biedronki z Lidlem wchodzi w kolejną fazę. Olej taniej nawet o 110%

Rywalizacja między Biedronką i Lidlem, którą możemy obserwować od dłuższego czasu wchodzi w w kolejną fazę. Sieć sklepów należąca do spółki akcyjnej Jeronimo Martins Polska, której właścicielem jest portugalskie przedsiębiorstwo Jerónimo Martins wprowadza niezwykłą ofertę, obniżając cenę oleju o aż 110 proc. Limit zakupów wynosi cztery sztuki na kartę Moja Biedronka.

„Wojna” Biedronki z Lidlem wchodzi w kolejną fazę. Olej taniej nawet o 110%
Podaj dalej

Bonifikata, która wzbudziła ogromne zainteresowanie klientów obejmuje Olej Polski, który sprzedawany jest w rekordowo niskiej cenie. Wprowadzona 1 marca promocja dotyczy jednak ograniczonego do 4 sztuk na kartę Moja Biedronka zakupu wielosztukowego. Kupując dwie butelki, drugą otrzymujemy całkowicie za darmo, a koszt pierwszej spada z 3,99 zł do 3,59 zł. To oznacza, że bonifikata na drugą butelkę wynosi aż 110 procent.

Nowe hasło reklamowe Biedronki

Jak donosi businessinsider.com.pl, nowe hasło reklamowe, która pojawiło się w nowej gazetce sieci, to: „Biedronka tańsza niż nasza droga konkurencja”. Hasło opublikowano tuż obok koszyka porównującego ceny w Biedronce i Lidlu.

Wojna Biedronki i Lidla trafiła do sądu

Na billboardach Biedronki z informacją, że od 2002 roku sieć jest tańsza niż Lidl, nie znalazła się żadna informacja, na podstawie jakich danych Biedronka twierdzi, że jest najtańsza od 2002 roku. Dlatego sieć Lidl wystąpiła do sądu w sprawie, a na czas trwania postępowania postarała się o wdrożenie zabezpieczenia sądowego. Plakaty Biedronki spotkała reakcja komornika – zostały przez niego zabezpieczone.

Przeczytaj również